• Αρχική
  • Η Λέσχη
    • Καλωσόρισμα στην Ε.Λ.Σ.Α.Λ.
    • 10 ΧΡΟΝΙΑ ΕΛΣΑΛ 2010-2020
    • Τα μέλη μας
    • Γιατί γράφω "αστυνομικά"
    • Τα βιβλία της Ε.Λ.Σ.Α.Λ.
    • Έγραψαν για τη Λέσχη
    • Καταστατικό
    • Προϋποθέσεις εγγραφής νέων μελών
  • Νέα
    • Τα νέα μας
    • Άλλες δραστηριότητες των μελών
  • Αναγνωστήριο
    • 100 Λέξεις
    • Ιστορίες Εγκλεισμού
    • Διηγήματα
  • Βιβλιογραφία
    • 2020 - 2029
    • 2010 - 2019
    • 2000 - 2009
    • 1990 - 1999
    • 1980 - 1989
    • 1970 - 1979
    • 1960 - 1969
    • 1950 - 1959
    • 1940 - 1949
    • 1930 - 1939
    • 1920 - 1929
  • ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΉ ΛΟΓΟΤΕΧΝΊΑ
    • Ξένη αστυνομική λογοτεχνία
    • Ελληνική αστυνομική λογοτεχνία
    • Ειδικά θέματα
    • Φάκελος: Γιάννης Μαρής
    • Μικρές Ιστορίες για Συγγραφείς και Βιβλία
    • Από το Χαρτί στην Οθόνη
  • Φωτογραφίες
  • Επικοινωνία
  • Ελληνικά (Ελλάδα)
  • English (UK)
   

  • p1
    Σας καλωσορίζουμε στην ιστοσελίδα της
    Ελληνικής Λέσχης Συγγραφέων Αστυνομικής Λογοτεχνίας

  • p2
    Σας καλωσορίζουμε στην ιστοσελίδα της
    Ελληνικής Λέσχης Συγγραφέων Αστυνομικής Λογοτεχνίας

  • p3
    Σας καλωσορίζουμε στην ιστοσελίδα της
    Ελληνικής Λέσχης Συγγραφέων Αστυνομικής Λογοτεχνίας

  • p4
    Σας καλωσορίζουμε στην ιστοσελίδα της
    Ελληνικής Λέσχης Συγγραφέων Αστυνομικής Λογοτεχνίας

  • p5
    Σας καλωσορίζουμε στην ιστοσελίδα της
    Ελληνικής Λέσχης Συγγραφέων Αστυνομικής Λογοτεχνίας
Loving Highsmith: Ντοκιμαντέρ για την «άγνωστη» ζωή της Πατρίσια Χάισμιθ

Loving Highsmith: Ντοκιμαντέρ για την «άγνωστη» ζωή της Πατρίσια Χάισμιθ

Νέο φως στη ζωή και το έργο της διάσημης συγγραφέως Πατρίσια Χάισμιθ (Patricia Highsmith) μέσα από τα γραπτά και τις αφηγήσεις για την οικογένεια και την ερωτική της ζωή, ρίχνει το ντοκιμαντέρ «Loving Highsmith» σε σκηνοθεσία Eva Vitija (83’ | 2022 | Ελβετία, Γερμανία), που παρουσιάζει το CineDoc.

Συνεχίζεται...

2023: Ευχές της ΕΛΣΑΛ...

2023: Ευχές της ΕΛΣΑΛ...

Συνεχίζεται...

Βραδιά θρίλερ στο «Πόρτο Κάγιο»

Βραδιά θρίλερ στο «Πόρτο Κάγιο»

Μια βραδιά γεμάτη… τρόμο οργανώνεται την Τρίτη και 13 Δεκεμβρίου, στις 9 το βράδυ στο μεζεδοπωλείο Πόρτο Κάγιο στην Αγία Παρασκευή.

Με το φως από λάμπες πετρελαίου, ανοίγουμε την πόρτα που οδηγεί στα πιο σκοτεινά μονοπάτια. Φαντάσματα, ιστορίες που κόβουν την ανάσα, θρίλερ.

Συνεχίζεται...

Οι "Βραδιές Αστυνομικής Μυθοπλασίας!" (crimes n' beer) είναι γεγονός! [φωτό]

Οι "Βραδιές Αστυνομικής Μυθοπλασίας!" (crimes n' beer) είναι γεγονός! [φωτό]

Ολοκληρώθηκαν με επιτυχία οι «Βραδιές αστυνομικής μυθοπλασίας 2022! (crimes n’ beer)», που διοργάνωσε από τις 18 έως τις 20 Νοεμβρίου η ΕΛΣΑΛ σε συνεργασία με το βιβλιοπωλείο red n’ noir.

Επίκεντρο του τριημέρου, το «Κέντρο Ελέγχου Τηλεοράσεων» (ΚΕΤ), ένας φιλόξενος, «ζεστός» και εξαιρετικά λειτουργικός πολυχώρος της Κυψέλης.

Συνεχίζεται...

Έρικα Αθανασίου: «Θαμμένα λόγια» - Μια αληθινή ιστορία εγκλήματος χωρίς πτώμα

Έρικα Αθανασίου: «Θαμμένα λόγια» - Μια αληθινή ιστορία εγκλήματος χωρίς πτώμα

Μια αληθινή ιστορία εγκλήματος και ένας άνισος αγώνας επιβίωσης πίσω από κλειστές πόρτες, βρίσκονται στο επίκεντρο του νέου μυθιστορήματος της Έρικας Αθανασίου «Θαμμένα λόγια», που κυκλοφόρησε πριν από λίγες ημέρες από τις Εκδόσεις Bell.

Μια γυναίκα αποφασίζει να διηγηθεί την ιστορία της από τα παιδικά της χρόνια, παρατημένη από τη μητέρα της και κακοποιημένη από τον πατέρα της, μέχρι τη ζωή σε ίδρυμα και στη συνέχεια παντρεμένη με έναν άντρα που την κράτησε φυλακισμένη μέσα στο σπίτι, κακοποιώντας περισσότερο την ψυχή παρά το σώμα της.  Έγκλημα άραγε είναι μόνο όταν υπάρχει  πτώμα;

Η γνωριμία της με μία συγγραφέα θα την κινητοποιήσει να δει εάν υπάρχει για αυτήν ακόμα κάποια ευκαιρία σωτηρίας.   

Η σπαρακτική αφήγηση ενός ανθρώπου που προσπαθεί να σωθεί πριν να είναι πολύ αργά, με εικόνες που τρομάζουν σε μια ιστορία γεμάτη ανατροπές.

Συνεχίζεται...

Λευτέρη Μπούρου: «Drifter #3 - Ο κλήρος πέφτει στα κορίτσια»: Να δούμε ποιος θα φαγωθεί;

Λευτέρη Μπούρου: «Drifter #3 - Ο κλήρος πέφτει στα κορίτσια»: Να δούμε ποιος θα φαγωθεί;

Το τρίτο μέρος της τριλογίας «Drifter» του Λευτέρη Μπούρου με τίτλο «DRIFTER #3: Ο κλήρος πέφτει στα κορίτσια», κυκλοφόρησε μόλις από τις Εκδόσεις Bell.

Ο Στράτος Μαύρος, η κεντρική φιγούρα της σειράς, δεν είναι ένας συνηθισμένος λογοτεχνικός ήρωας. Ο Στράτος Μαύρος είναι το παιδί που περνάει από το απέναντι πεζοδρόμιο και ίσως να μην του ρίξεις δεύτερη ματιά. Είναι ο τύπος που δεν τον «πιάνει» το μάτι σου, αλλά έχει ζήσει πολλά. Ο Στράτος Μαύρος είναι ένας λούζερ με ονοματεπώνυμο που όρμησε σαν σίφουνας και έφερε τα πάνω κάτω στην ελληνική crime λογοτεχνία.

Συνεχίζεται...


Τα μέλη της ΕΛΣΑΛ εμπνέονται από την πανδημία και γράφουν σύντομες "ιστορίες εγκλεισμού"

Στάθηκε στο πλάι του παραθύρου και με τα δυο της δάκτυλα τράβηξε λίγο την κουρτίνα σαν τον κλέφτη που «τσεκάρει» τον δρόμο. Κοίταξε τους άλλους, τους άλλους που έμοιαζαν με εκείνη. Άνθρωποι στα μπαλκόνια τους να θαυμάζουν τον δρόμο, όπως κοιτάει ένα παιδί ένα μαγαζί με παιχνίδια και ανυπομονεί να μπει μέσα.

«Βαρέθηκα. Θέλω να ανασάνω. Αυτοί οι τέσσερις τοίχοι μου προκαλούν ασφυξία.» Έκλεισε τα μάτια της και πήρε μια βαθιά ανάσα. «Δεν ανασαίνω, σου λέω. Δεν έχει άλλο οξυγόνο εδώ μέσα.» Χαμήλωσε την φωνή της καθώς η παραδοχή την τρόμαζε. «Τέλειωσε από καιρό.» Κοίταξε τα  χέρια της. «Κι εσύ. Εσύ…» ανάσαινε γρήγορα, «…σε όλα βρίσκεις κάτι θετικό να πεις. «“Είναι τέλειο. Θα έχουμε επιτέλους λίγο περισσότερο χρόνο μαζί. Θα δούμε ταινίες, θα μαγειρέψουμε, θα κοιμηθούμε λίγο παραπάνω, θα κάνουμε έρωτα”», μιμήθηκε την φωνή του. «Έρωτα. Ναι, την ξέρεις καλά αυτήν την λέξη. Ξέρεις όλες τις σωστές λέξεις. Όλα τα λες σωστά, όλα τα πράττεις σωστά. Εγώ, τι ήμουν εγώ; Ένα άχαρο κορίτσι, ένα αμόρφωτο πλάσμα που μου έκανες την τιμή να με κοιτάξεις.» Σταγόνες δακρύων πλημμύρισαν το εσωτερικό των ματιών της. Δεν θα έσταζαν. Έμαθαν από καιρό να μην στάζουν. «Μου το είπες τόσες φορές, που ρίζωσε μέσα μου. Ένα άχαρο πλάσμα. Έβλεπα τους άλλους να σε θαυμάζουν, τις γυναίκες να με ζηλεύουν. Πίεζα τον εαυτό μου να νιώσω τυχερή. Ένιωθα τυχερή. Πολύ. Μόνο που η τύχη μου τελείωνε όταν η πόρτα του σπιτιού μας έκλεινε.» Η σιωπή της απλώθηκε για λίγο στο δωμάτιο. «Το τάβλι, το σκάκι, όλα τα παιχνίδια κρυμμένα από καιρό. Τα θυμήθηκες τώρα. Θα παίζαμε και θα περνούσαμε ωραία. Ήμουν τυχερή. Δεν ήθελα, αλλά ήμουν. Δεν μου άρεσε η επιβράβευση σου.» Σήκωσε το μανίκι του δεξιού χεριού της και κοίταξε τις μελανιές. «Ήθελα να χάσω, ήθελα να κερδίζεις. Πόσο το ήθελα. Η τύχη όμως, σε μια διεστραμμένη εκδοχή, δεν μου έκανε το χατίρι.» Τον κοίταξε με την άκρη του ματιού της. «Ξέρω. Εγώ φταίω. Όλα τα κάνω λάθος. Όταν κερδίζω σε ένα παιχνίδι είναι γιατί κλέβω, όταν λέω κάτι και με θαυμάζουν είναι γιατί το έμαθα από εσένα, όταν δεν προσποιηθώ ότι ικανοποιήθηκα είναι γιατί εγώ δεν είμαι θερμή. Ξέρεις τι μου είπε ο τελευταίος γιατρός, όταν του είπα ότι είμαι ανίκανη να κάνω έρωτα;» Ξεροκατάπιε από φόβο. «Μου είπε πως θα έπρεπε μάλλον να βρω άλλον άντρα.» Τον κοίταξε στα μάτια. «Και ξέρεις τι; Θέλω. Πραγματικά το θέλω. Θέλω να έχω κάποιον να με αγαπάει και να μου φέρεται τρυφερά. Φοβάμαι όμως και δεν ξέρω πού να τον βρω.» Κοίταξε πάλι έξω. «Ήταν ωραίο το τελευταίο παιχνίδι που παίξαμε. Η τρομερή ιδέα σου, κάνουμε ένα έγκλημα – ναι, έτσι το είπες, χρησιμοποίησες την λέξη έγκλημα -  δίνουμε κάποια στοιχεία και ο άλλος πρέπει να βρει τι έκανες. Ήταν ωραίο παιχνίδι. Ήταν στο χέρι μου να χάσω.» Έκλεισε τα μάτια. «Δεν ήξερα ότι το τίμημα θα ήταν το ίδιο. Έτσι, για να ξέρεις, είχα καταλάβει αμέσως ότι έσπασες την αγαπημένη μου κούπα.» 

Γύρισε και κοίταξε ακόμα μια φορά τα άψυχα μάτια του άντρα στον καναπέ. «Εσύ, ακόμα να το βρεις;»

Φωτογραφία: Όλγα Γεωργιάδου

ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΕΓΚΛΕΙΣΜΟΥ - Προηγούμενο διήγημα          ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΕΓΚΛΕΙΣΜΟΥ - Επόμενο διήγημα

Ετικέτες: Γεωργία Παπαλυμπέρη

  • Αρχική
  • Η Λέσχη
    • Καλωσόρισμα στην Ε.Λ.Σ.Α.Λ.
    • 10 ΧΡΟΝΙΑ ΕΛΣΑΛ 2010-2020
    • Τα μέλη μας
    • Γιατί γράφω "αστυνομικά"
    • Τα βιβλία της Ε.Λ.Σ.Α.Λ.
    • Έγραψαν για τη Λέσχη
    • Καταστατικό
    • Προϋποθέσεις εγγραφής νέων μελών
  • Νέα
    • Τα νέα μας
    • Άλλες δραστηριότητες των μελών
  • Αναγνωστήριο
    • 100 Λέξεις
    • Ιστορίες Εγκλεισμού
    • Διηγήματα
  • Βιβλιογραφία
    • 2020 - 2029
    • 2010 - 2019
    • 2000 - 2009
    • 1990 - 1999
    • 1980 - 1989
    • 1970 - 1979
    • 1960 - 1969
    • 1950 - 1959
    • 1940 - 1949
    • 1930 - 1939
    • 1920 - 1929
  • ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΉ ΛΟΓΟΤΕΧΝΊΑ
    • Ξένη αστυνομική λογοτεχνία
    • Ελληνική αστυνομική λογοτεχνία
    • Ειδικά θέματα
    • Φάκελος: Γιάννης Μαρής
    • Μικρές Ιστορίες για Συγγραφείς και Βιβλία
    • Από το Χαρτί στην Οθόνη
  • Φωτογραφίες
  • Επικοινωνία