• Αρχική
  • Η Λέσχη
    • Καλωσόρισμα στην Ε.Λ.Σ.Α.Λ.
    • 15 ΧΡΟΝΙΑ ΕΛΣΑΛ 2010-2025
    • Τα μέλη μας
    • Γιατί γράφω "αστυνομικά"
    • Τα βιβλία της Ε.Λ.Σ.Α.Λ.
    • Έγραψαν για τη Λέσχη
    • Καταστατικό
    • Προϋποθέσεις εγγραφής νέων μελών
  • Νέα
    • Τα νέα μας
    • Άλλες δραστηριότητες των μελών
  • Αναγνωστήριο
    • 100 Λέξεις
    • Ιστορίες Εγκλεισμού
    • Διηγήματα
  • Βιβλιογραφία
    • 2020 - 2029
    • 2010 - 2019
    • 2000 - 2009
    • 1990 - 1999
    • 1980 - 1989
    • 1970 - 1979
    • 1960 - 1969
    • 1950 - 1959
    • 1940 - 1949
    • 1930 - 1939
    • 1920 - 1929
  • ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΉ ΛΟΓΟΤΕΧΝΊΑ
    • Ξένη αστυνομική λογοτεχνία
    • Ελληνική αστυνομική λογοτεχνία
    • Ειδικά θέματα
    • Φάκελος: Γιάννης Μαρής
    • Μικρές Ιστορίες για Συγγραφείς και Βιβλία
    • Από το Χαρτί στην Οθόνη
    • Μεγάλοι ντετέκτιβ
    • Τρίτες με τους μαθηματικούς της ΕΛΣΑΛ
    • Based on a true crime story
  • Φωτογραφίες
  • Επικοινωνία
  • Ελληνικά (Ελλάδα)
  • English (UK)
       
__13_20140602_1261475462
_2_20140602_1075598716
_12_20140602_1830560292
polis_art_cafe_5_20151005_1565509152
_5_20140602_1046251858
floral_2_20140602_1120412859
artgallery_3_20140602_1817864829
_4_20140602_1298525803
floral_3_20140602_1784458771
_4_20140602_2065471199
floral_4_20140602_1326000294
__2_20140602_1001305159
2_14_20140602_1610958476
__5_20140602_1365998856
_2_20140602_1328089459
5___floral_2015__10_20151005_1585006138
__12_20140602_1116612298
__4_20140602_1587015771
_4_20140602_1165060267
__6_20140602_1351763024
__1_20140602_1292381825
1_8_20140602_1932789229
_14_20140602_1390659221
_4_20140602_1439359747
2_1_20140602_1156460154
____3_20151005_2015169976
public_1_20140602_1707896569
5___floral_2015__9_20151005_1241267936
_1_20140602_1443038714
2_16_20140602_1786925233
2_9_20140602_1095229169
1_9_20140602_2050144091
____6_20151005_1897433254
2_10_20140602_1335940389
____1_20151005_1011421837
__11_20140602_1091381057
1_7_20140602_1545779988
_9_20140602_1356767036
_3_20140602_1639285752
__2_20140602_1153158435
polis_art_cafe_4_20151005_1483902689
polis_art_cafe_6_20151005_1077810457
__3_20140602_1634134473
__1_20140602_1470806817
2_17_20140602_1651070418
_3_20140602_1587032100
1_1_20140602_1034169098
_3_20140602_1548350811
2_15_20140602_1393887756
5_____1_20151005_2032667415
__3_20140602_1230100467
_5_20140602_1411507168
_3_20140602_1423087805
____2_20151005_1786206865
artgallery_1_20140602_2097238027
2_19_20140602_1124956155
1_2_20140602_1847082110
1_5_20140602_2030721773
polis_art_cafe_1_20151005_2098882572
____4_20151005_1250992024
2_12_20140602_1509706106
__2_20140602_1093484416
2_11_20140602_1432683594
2_4_20140602_1905793593
_1_20140602_1245751584
_4_20140602_1608005964
5_____4_20151005_1066907542
_1_20140602_1626638007
_11_20140602_1728508009
_10_20140602_1457188011
5_____5_20151005_1227808993
polis_art_cafe_3_20151005_1886179311
polis_art_cafe_7_20151005_1273866662
__9_20140602_1526631292
__1_20140602_2095030161
2_13_20140602_1157493131
floral_1_20140602_1656712337
_8_20140602_1502403807
_2_20140602_1024879335
__8_20140602_2013442574
2_2_20140602_1372190455
_2_20140602_1676444802
_1_20140602_1379646725
2_3_20140602_1612740712
2_20_20140602_1149335696
1_4_20140602_2035984016
_1_20140602_1063575340
_13_20140602_1466680089
____5_20151005_1306678501
_1_20140602_2074821193
__10_20140602_1264702166
5_____2_20151005_1754418797
1_3_20140602_1219192186
__7_20140602_2000370772
5___floral_2015__8_20151005_1637183868
____7_20151005_1010550733
_2_20140602_1135332314
polis_art_cafe_2_20151005_1365200180
2_22_20140602_1516921840
__1_20140602_1469983142
1_6_20140602_1204698458
_3_20140602_1388540158
_2_20140602_1623145017
2_18_20140602_1443405433
5_____3_20151005_1823376744
artgallery_2_20140602_1028500455
2_21_20140602_1631876208
5___floral_2015__11_20151005_2067349259
_5_20140602_1735551557
5_____6_20151005_1016641525
_3_20140602_1454427727
floral_5_20140602_1032320141

Trois Hommes a Abattre

Συντάχθηκε στις 09 Απριλίου 2022. Καταχωρήθηκε στο Από το Χαρτί στην Οθόνη

O Michel Gerfaut, επαγγελματίας χαρτοπαίκτης, οδηγεί μέσα στη νύχτα την Lancia γ του οδεύοντας προς μια προγραμματισμένη παρτίδα πόκερ. Στο δρόμο συναντάει έναν άγνωστο, βαριά τραυματισμένο σε τροχαίο ατύχημα, τον οποίο μεταφέρει στο νοσοκομείο. Η πράξη βοήθειας θα τον εμπλέξει σε ένα ανελέητο και θανατηφόρο κυνηγητό με αδίστακτους εμπόρους όπλων.

Είμαστε στα 1980 και ο Alain Delon – στα 45 του χρόνια – είναι super star πρώτου μεγέθους, που κάνει ότι θέλει χωρίς να δίνει λογαριασμό. Στο Trois Hommes a Abattre (“Τρεις για Σφάξιμο”, σε ελεύθερη μετάφραση) παίζει κάποιον που βρίσκεται στο λάθος μέρος, τη λάθος στιγμή και παλεύει για τη ζωή του. Η ταινία βασίζεται στο εξαιρετικό μυθιστόρημα “Το Μελαγχολικό Κομμάτι της Δυτικής Όχθης”, του Jean Patrick Manchette και συγκεντρώνεται στην τρεχάλα και την αιματοχυσία. Την σκηνοθεσία ανέλαβε ο maître των γαλλικών αστυνομικών θρίλερ Jacques Deray, ο οποίος σημείωσε πολλές εισπρακτικές επιτυχίες με τους Delon και Belmondo σε ρόλο σκληρών στις δύο πλευρές του νόμου.

Η κινηματογράφηση είναι όμορφη και η δράση καταιγιστική. Ο Delon παρότι έχει μπει στην πέμπτη δεκαετία της ζωής του και έχει ζαρώσει σε σχέση με τις ταινίες του ’60 και του ’70, γεμίζει την οθόνη με την παρουσία του και κερδίζει τις εντυπώσεις. Στο Trois Hommes a Abattre έχει αναλάβει την παραγωγή, ενώ συνυπογράφει και το σενάριο. Εκεί βρίσκεται και το μεγαλύτερο πρόβλημα μιας κατά τα άλλα ευχάριστης ταινίας. Χρησιμοποιεί τη βασική ιδέα του βιβλίου του Manchette για να καταλήξει σε φόνους, κυνηγητά και πυροβολισμούς, αποφεύγοντας κάθε απόπειρα για εμβάθυνση και υπαρξιακή αναζήτηση (όπως γίνεται με τον George Gerfaut στο λογοτεχνικό έργο).

Αν ξεπεραστεί η τυπική και εγκληματικά απλοποιημένη μεταφορά της ιστορίας, ο θεατής απολαμβάνει μια έντονη αστυνομική περιπέτεια, φτιαγμένη για προβολή του Delon και για κοπή εισιτηρίων (σχεδόν 2,2 εκατομμύρια έκοψε στη Γαλλία). Από την άλλη πλευρά, το να αποτυπώνεις κινηματογραφικά τον Manchette σε θρίλερ της σειράς, είναι σα να χρησιμοποιείς μουσικό θέμα του Shostakovic για να ντύσεις διαφήμιση εντομοαπωθητικού. Ευχόμαστε λοιπόν ένας σκηνοθέτης με όραμα και διάθεση για ρίσκο και πειραματισμό να ασχοληθεί με αυτό το σπουδαίο βιβλίο.

Εκτύπωση Email

  • Αρχική
  • Η Λέσχη
    • Καλωσόρισμα στην Ε.Λ.Σ.Α.Λ.
    • 15 ΧΡΟΝΙΑ ΕΛΣΑΛ 2010-2025
    • Τα μέλη μας
    • Γιατί γράφω "αστυνομικά"
    • Τα βιβλία της Ε.Λ.Σ.Α.Λ.
    • Έγραψαν για τη Λέσχη
    • Καταστατικό
    • Προϋποθέσεις εγγραφής νέων μελών
  • Νέα
    • Τα νέα μας
    • Άλλες δραστηριότητες των μελών
  • Αναγνωστήριο
    • 100 Λέξεις
    • Ιστορίες Εγκλεισμού
    • Διηγήματα
  • Βιβλιογραφία
    • 2020 - 2029
    • 2010 - 2019
    • 2000 - 2009
    • 1990 - 1999
    • 1980 - 1989
    • 1970 - 1979
    • 1960 - 1969
    • 1950 - 1959
    • 1940 - 1949
    • 1930 - 1939
    • 1920 - 1929
  • ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΉ ΛΟΓΟΤΕΧΝΊΑ
    • Ξένη αστυνομική λογοτεχνία
    • Ελληνική αστυνομική λογοτεχνία
    • Ειδικά θέματα
    • Φάκελος: Γιάννης Μαρής
    • Μικρές Ιστορίες για Συγγραφείς και Βιβλία
    • Από το Χαρτί στην Οθόνη
    • Μεγάλοι ντετέκτιβ
    • Τρίτες με τους μαθηματικούς της ΕΛΣΑΛ
    • Based on a true crime story
  • Φωτογραφίες
  • Επικοινωνία