• Αρχική
  • Η Λέσχη
    • Καλωσόρισμα στην Ε.Λ.Σ.Α.Λ.
    • 15 ΧΡΟΝΙΑ ΕΛΣΑΛ 2010-2025
    • Τα μέλη μας
    • Γιατί γράφω "αστυνομικά"
    • Τα βιβλία της Ε.Λ.Σ.Α.Λ.
    • Έγραψαν για τη Λέσχη
    • Καταστατικό
    • Προϋποθέσεις εγγραφής νέων μελών
  • Νέα
    • Τα νέα μας
    • Άλλες δραστηριότητες των μελών
  • Αναγνωστήριο
    • 100 Λέξεις
    • Ιστορίες Εγκλεισμού
    • Διηγήματα
  • Βιβλιογραφία
    • 2020 - 2029
    • 2010 - 2019
    • 2000 - 2009
    • 1990 - 1999
    • 1980 - 1989
    • 1970 - 1979
    • 1960 - 1969
    • 1950 - 1959
    • 1940 - 1949
    • 1930 - 1939
    • 1920 - 1929
  • ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΉ ΛΟΓΟΤΕΧΝΊΑ
    • Ξένη αστυνομική λογοτεχνία
    • Ελληνική αστυνομική λογοτεχνία
    • Ειδικά θέματα
    • Φάκελος: Γιάννης Μαρής
    • Μικρές Ιστορίες για Συγγραφείς και Βιβλία
    • Από το Χαρτί στην Οθόνη
    • Μεγάλοι ντετέκτιβ
    • Τρίτες με τους μαθηματικούς της ΕΛΣΑΛ
    • Based on a true crime story
  • Φωτογραφίες
  • Επικοινωνία
  • Ελληνικά (Ελλάδα)
  • English (UK)
       
__4_20140602_1587015771
_1_20140602_1063575340
__2_20140602_1001305159
floral_4_20140602_1326000294
public_1_20140602_1707896569
5___floral_2015__10_20151005_1585006138
_13_20140602_1466680089
____5_20151005_1306678501
2_9_20140602_1095229169
1_9_20140602_2050144091
__2_20140602_1153158435
__1_20140602_1470806817
5_____5_20151005_1227808993
1_7_20140602_1545779988
_2_20140602_1024879335
2_4_20140602_1905793593
_3_20140602_1454427727
__1_20140602_1469983142
2_11_20140602_1432683594
__10_20140602_1264702166
_4_20140602_1298525803
____4_20151005_1250992024
artgallery_1_20140602_2097238027
2_15_20140602_1393887756
1_4_20140602_2035984016
2_20_20140602_1149335696
1_1_20140602_1034169098
floral_3_20140602_1784458771
2_21_20140602_1631876208
__3_20140602_1634134473
5_____4_20151005_1066907542
floral_5_20140602_1032320141
5_____6_20151005_1016641525
2_12_20140602_1509706106
_4_20140602_1608005964
_4_20140602_2065471199
2_18_20140602_1443405433
2_3_20140602_1612740712
_2_20140602_1623145017
_1_20140602_2074821193
_2_20140602_1075598716
2_17_20140602_1651070418
_1_20140602_1626638007
_5_20140602_1046251858
__1_20140602_2095030161
__9_20140602_1526631292
artgallery_3_20140602_1817864829
1_5_20140602_2030721773
__8_20140602_2013442574
____7_20151005_1010550733
_1_20140602_1245751584
__6_20140602_1351763024
polis_art_cafe_2_20151005_1365200180
2_1_20140602_1156460154
__7_20140602_2000370772
5_____1_20151005_2032667415
_3_20140602_1587032100
__13_20140602_1261475462
____6_20151005_1897433254
_14_20140602_1390659221
_1_20140602_1443038714
_2_20140602_1676444802
1_2_20140602_1847082110
__11_20140602_1091381057
____2_20151005_1786206865
_1_20140602_1379646725
_11_20140602_1728508009
polis_art_cafe_4_20151005_1483902689
_3_20140602_1548350811
floral_2_20140602_1120412859
polis_art_cafe_7_20151005_1273866662
polis_art_cafe_3_20151005_1886179311
_2_20140602_1328089459
_4_20140602_1439359747
_12_20140602_1830560292
1_6_20140602_1204698458
_3_20140602_1639285752
polis_art_cafe_5_20151005_1565509152
_5_20140602_1735551557
__3_20140602_1230100467
__1_20140602_1292381825
5___floral_2015__11_20151005_2067349259
5___floral_2015__9_20151005_1241267936
1_3_20140602_1219192186
polis_art_cafe_6_20151005_1077810457
2_22_20140602_1516921840
_9_20140602_1356767036
2_16_20140602_1786925233
5_____3_20151005_1823376744
1_8_20140602_1932789229
5_____2_20151005_1754418797
_3_20140602_1423087805
____3_20151005_2015169976
_5_20140602_1411507168
_8_20140602_1502403807
2_2_20140602_1372190455
__12_20140602_1116612298
_4_20140602_1165060267
__2_20140602_1093484416
5___floral_2015__8_20151005_1637183868
2_14_20140602_1610958476
2_13_20140602_1157493131
polis_art_cafe_1_20151005_2098882572
_10_20140602_1457188011
2_19_20140602_1124956155
floral_1_20140602_1656712337
____1_20151005_1011421837
_3_20140602_1388540158
_2_20140602_1135332314
__5_20140602_1365998856
2_10_20140602_1335940389
artgallery_2_20140602_1028500455

Trois Hommes a Abattre

Συντάχθηκε στις 09 Απριλίου 2022. Καταχωρήθηκε στο Από το Χαρτί στην Οθόνη

O Michel Gerfaut, επαγγελματίας χαρτοπαίκτης, οδηγεί μέσα στη νύχτα την Lancia γ του οδεύοντας προς μια προγραμματισμένη παρτίδα πόκερ. Στο δρόμο συναντάει έναν άγνωστο, βαριά τραυματισμένο σε τροχαίο ατύχημα, τον οποίο μεταφέρει στο νοσοκομείο. Η πράξη βοήθειας θα τον εμπλέξει σε ένα ανελέητο και θανατηφόρο κυνηγητό με αδίστακτους εμπόρους όπλων.

Είμαστε στα 1980 και ο Alain Delon – στα 45 του χρόνια – είναι super star πρώτου μεγέθους, που κάνει ότι θέλει χωρίς να δίνει λογαριασμό. Στο Trois Hommes a Abattre (“Τρεις για Σφάξιμο”, σε ελεύθερη μετάφραση) παίζει κάποιον που βρίσκεται στο λάθος μέρος, τη λάθος στιγμή και παλεύει για τη ζωή του. Η ταινία βασίζεται στο εξαιρετικό μυθιστόρημα “Το Μελαγχολικό Κομμάτι της Δυτικής Όχθης”, του Jean Patrick Manchette και συγκεντρώνεται στην τρεχάλα και την αιματοχυσία. Την σκηνοθεσία ανέλαβε ο maître των γαλλικών αστυνομικών θρίλερ Jacques Deray, ο οποίος σημείωσε πολλές εισπρακτικές επιτυχίες με τους Delon και Belmondo σε ρόλο σκληρών στις δύο πλευρές του νόμου.

Η κινηματογράφηση είναι όμορφη και η δράση καταιγιστική. Ο Delon παρότι έχει μπει στην πέμπτη δεκαετία της ζωής του και έχει ζαρώσει σε σχέση με τις ταινίες του ’60 και του ’70, γεμίζει την οθόνη με την παρουσία του και κερδίζει τις εντυπώσεις. Στο Trois Hommes a Abattre έχει αναλάβει την παραγωγή, ενώ συνυπογράφει και το σενάριο. Εκεί βρίσκεται και το μεγαλύτερο πρόβλημα μιας κατά τα άλλα ευχάριστης ταινίας. Χρησιμοποιεί τη βασική ιδέα του βιβλίου του Manchette για να καταλήξει σε φόνους, κυνηγητά και πυροβολισμούς, αποφεύγοντας κάθε απόπειρα για εμβάθυνση και υπαρξιακή αναζήτηση (όπως γίνεται με τον George Gerfaut στο λογοτεχνικό έργο).

Αν ξεπεραστεί η τυπική και εγκληματικά απλοποιημένη μεταφορά της ιστορίας, ο θεατής απολαμβάνει μια έντονη αστυνομική περιπέτεια, φτιαγμένη για προβολή του Delon και για κοπή εισιτηρίων (σχεδόν 2,2 εκατομμύρια έκοψε στη Γαλλία). Από την άλλη πλευρά, το να αποτυπώνεις κινηματογραφικά τον Manchette σε θρίλερ της σειράς, είναι σα να χρησιμοποιείς μουσικό θέμα του Shostakovic για να ντύσεις διαφήμιση εντομοαπωθητικού. Ευχόμαστε λοιπόν ένας σκηνοθέτης με όραμα και διάθεση για ρίσκο και πειραματισμό να ασχοληθεί με αυτό το σπουδαίο βιβλίο.

Εκτύπωση Email

  • Αρχική
  • Η Λέσχη
    • Καλωσόρισμα στην Ε.Λ.Σ.Α.Λ.
    • 15 ΧΡΟΝΙΑ ΕΛΣΑΛ 2010-2025
    • Τα μέλη μας
    • Γιατί γράφω "αστυνομικά"
    • Τα βιβλία της Ε.Λ.Σ.Α.Λ.
    • Έγραψαν για τη Λέσχη
    • Καταστατικό
    • Προϋποθέσεις εγγραφής νέων μελών
  • Νέα
    • Τα νέα μας
    • Άλλες δραστηριότητες των μελών
  • Αναγνωστήριο
    • 100 Λέξεις
    • Ιστορίες Εγκλεισμού
    • Διηγήματα
  • Βιβλιογραφία
    • 2020 - 2029
    • 2010 - 2019
    • 2000 - 2009
    • 1990 - 1999
    • 1980 - 1989
    • 1970 - 1979
    • 1960 - 1969
    • 1950 - 1959
    • 1940 - 1949
    • 1930 - 1939
    • 1920 - 1929
  • ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΉ ΛΟΓΟΤΕΧΝΊΑ
    • Ξένη αστυνομική λογοτεχνία
    • Ελληνική αστυνομική λογοτεχνία
    • Ειδικά θέματα
    • Φάκελος: Γιάννης Μαρής
    • Μικρές Ιστορίες για Συγγραφείς και Βιβλία
    • Από το Χαρτί στην Οθόνη
    • Μεγάλοι ντετέκτιβ
    • Τρίτες με τους μαθηματικούς της ΕΛΣΑΛ
    • Based on a true crime story
  • Φωτογραφίες
  • Επικοινωνία