• Αρχική
  • Η Λέσχη
    • Καλωσόρισμα στην Ε.Λ.Σ.Α.Λ.
    • 15 ΧΡΟΝΙΑ ΕΛΣΑΛ 2010-2025
    • Τα μέλη μας
    • Γιατί γράφω "αστυνομικά"
    • Τα βιβλία της Ε.Λ.Σ.Α.Λ.
    • Έγραψαν για τη Λέσχη
    • Καταστατικό
    • Προϋποθέσεις εγγραφής νέων μελών
  • Νέα
    • Τα νέα μας
    • Άλλες δραστηριότητες των μελών
  • Αναγνωστήριο
    • 100 Λέξεις
    • Ιστορίες Εγκλεισμού
    • Διηγήματα
  • Βιβλιογραφία
    • 2020 - 2029
    • 2010 - 2019
    • 2000 - 2009
    • 1990 - 1999
    • 1980 - 1989
    • 1970 - 1979
    • 1960 - 1969
    • 1950 - 1959
    • 1940 - 1949
    • 1930 - 1939
    • 1920 - 1929
  • ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΉ ΛΟΓΟΤΕΧΝΊΑ
    • Ξένη αστυνομική λογοτεχνία
    • Ελληνική αστυνομική λογοτεχνία
    • Ειδικά θέματα
    • Φάκελος: Γιάννης Μαρής
    • Μικρές Ιστορίες για Συγγραφείς και Βιβλία
    • Από το Χαρτί στην Οθόνη
    • Μεγάλοι ντετέκτιβ
    • Τρίτες με τους μαθηματικούς της ΕΛΣΑΛ
    • Based on a true crime story
  • Φωτογραφίες
  • Επικοινωνία
  • Ελληνικά (Ελλάδα)
  • English (UK)
       
__2_20140602_1001305159
_4_20140602_1298525803
__11_20140602_1091381057
_5_20140602_1046251858
1_8_20140602_1932789229
_3_20140602_1548350811
_4_20140602_1439359747
1_4_20140602_2035984016
polis_art_cafe_3_20151005_1886179311
__7_20140602_2000370772
2_9_20140602_1095229169
polis_art_cafe_6_20151005_1077810457
1_3_20140602_1219192186
_9_20140602_1356767036
1_6_20140602_1204698458
__3_20140602_1634134473
_3_20140602_1388540158
_14_20140602_1390659221
__3_20140602_1230100467
1_5_20140602_2030721773
floral_3_20140602_1784458771
_1_20140602_1443038714
2_19_20140602_1124956155
5_____5_20151005_1227808993
polis_art_cafe_4_20151005_1483902689
_10_20140602_1457188011
5_____2_20151005_1754418797
artgallery_1_20140602_2097238027
5_____3_20151005_1823376744
2_21_20140602_1631876208
_11_20140602_1728508009
__1_20140602_2095030161
floral_5_20140602_1032320141
_12_20140602_1830560292
5___floral_2015__9_20151005_1241267936
__1_20140602_1292381825
_1_20140602_1063575340
2_14_20140602_1610958476
2_22_20140602_1516921840
5_____6_20151005_1016641525
2_11_20140602_1432683594
1_2_20140602_1847082110
__2_20140602_1093484416
artgallery_2_20140602_1028500455
__8_20140602_2013442574
public_1_20140602_1707896569
_5_20140602_1735551557
floral_1_20140602_1656712337
_2_20140602_1135332314
_5_20140602_1411507168
_4_20140602_1608005964
polis_art_cafe_7_20151005_1273866662
__5_20140602_1365998856
_4_20140602_2065471199
2_4_20140602_1905793593
floral_4_20140602_1326000294
____7_20151005_1010550733
5_____1_20151005_2032667415
_2_20140602_1075598716
_1_20140602_1626638007
2_15_20140602_1393887756
____3_20151005_2015169976
_2_20140602_1024879335
1_9_20140602_2050144091
2_2_20140602_1372190455
_3_20140602_1587032100
5___floral_2015__11_20151005_2067349259
_3_20140602_1454427727
polis_art_cafe_2_20151005_1365200180
2_17_20140602_1651070418
5___floral_2015__8_20151005_1637183868
____5_20151005_1306678501
__12_20140602_1116612298
_4_20140602_1165060267
polis_art_cafe_5_20151005_1565509152
_1_20140602_1245751584
____2_20151005_1786206865
polis_art_cafe_1_20151005_2098882572
5___floral_2015__10_20151005_1585006138
_3_20140602_1639285752
2_20_20140602_1149335696
_8_20140602_1502403807
_1_20140602_1379646725
5_____4_20151005_1066907542
_1_20140602_2074821193
__1_20140602_1470806817
_13_20140602_1466680089
2_18_20140602_1443405433
__4_20140602_1587015771
_3_20140602_1423087805
1_1_20140602_1034169098
_2_20140602_1328089459
____4_20151005_1250992024
__9_20140602_1526631292
floral_2_20140602_1120412859
2_10_20140602_1335940389
_2_20140602_1676444802
artgallery_3_20140602_1817864829
__13_20140602_1261475462
__6_20140602_1351763024
1_7_20140602_1545779988
__1_20140602_1469983142
_2_20140602_1623145017
__2_20140602_1153158435
2_3_20140602_1612740712
2_13_20140602_1157493131
2_12_20140602_1509706106
__10_20140602_1264702166
____6_20151005_1897433254
2_1_20140602_1156460154
____1_20151005_1011421837
2_16_20140602_1786925233

ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΕΓΚΛΕΙΣΜΟΥ #10 – Κυριακής Γεροζήση: Παράπλευρες απώλειες ή Απρόοπτα της πανδημίας

Συντάχθηκε στις 29 Απριλίου 2020. Καταχωρήθηκε στο Ιστορίες Εγκλεισμού

Τα μέλη της ΕΛΣΑΛ εμπνέονται από την πανδημία και γράφουν σύντομες "ιστορίες εγκλεισμού"

Τις δυο πρώτες ημέρες  του υποχρεωτικού εγκλεισμού, ο Παναγιώτης, δημοτικός υπάλληλος, βρέθηκε στο σπίτι με τα παιδιά του που δεν είχαν σχολείο. Ποτέ άλλοτε δεν είχε ενδιαφερθεί τόσο για τη σχολική τους πρόοδο και τα εξωσχολικά τους ενδιαφέροντα όσο αυτές τις ημέρες. Τις υπόλοιπες ώρες  μιλούσε στο τηλέφωνο με τους φίλους του, ξάπλωνε και κοιμόταν όσες ώρες επιθυμούσε και κάπου-κάπου ενδιαφερόταν για τις ασχολίες της γυναίκας του Μαρίας.

Κατά την άποψή του, η σύζυγος δεν είχε πλέον δικαιολογία να μη μαγειρεύει αφού δεν εργαζόταν, αλλά εκείνη επικαλέστηκε την ισότητα των φύλων και άρχισαν οι προστριβές. Όταν λιγοστέψαν τα τρόφιμα, τα φάρμακα και τα υπόλοιπα αναγκαία ήδη, μετά από νέο καβγαδάκι, αποφάσισε να βγει να κάνει μια βόλτα, να πάρει αέρα και να ψωνίσει.

Πριν φτάσει στην εξώπορτα ο Παναγιώτης, η Μαρία άρχισε να ψάχνει στο συρτάρι του γραφείου του που κρατούσε διπλοκλειδωμένο, αλλά λόγω της ταραχής του απόψε είχε ξεχάσει το κλειδί στην κλειδαριά.

Το άνοιξε στα γρήγορα και πάρα λίγο να το κλείσει γιατί δεν έβλεπε τίποτα ενδιαφέρον, όταν πρόσεξε ότι στα πλάγια εξείχε μια άκρη χαρτιού. Επρόκειτο για φάκελο. Προσεκτικά τον έβγαλε έξω.

Περιείχε δεκάδες γράμματα χωρίς  αποστολέα, με παραλήπτη τον Παναγιώτη. Όσο τα διάβαζε τόσο της ανέβαινε το αίμα στο κεφάλι, καθώς οι αποστολείς τους δεν αρκούνταν να περιγράφουν με λεπτομέρειες τις ώρες που είχαν περάσει μαζί και την ικανοποίηση που είχαν νιώσει αλλά να κάνουν και σχόλια για την ψυχρή γυναίκα του με λεπτομερείς περιγραφές. Πώς τα γνώριζαν αν δεν τους τα είχε αποκαλύψει ο ίδιος; Όλα θα μπορούσε να τα παραβλέψει η Μαρία αλλά ο Παναγιώτης να πλαγιάζει με άντρες, ΌΧΙ.

Τα παιδιά είχαν πέσει για ύπνο κι εκείνος άναψε το τζάκι. Ορεξάτος, έπιασε τη γυναικούλα του από τη μέση και την έφερε στο κρεβάτι.

Η Μαρία, προσεκτικά σήκωσε τη μασιά του τζακιού που βρισκόταν δίπλα της και με όλη τη δύναμη που της έδωσε η φριχτή αποκάλυψη την έφερε στο κεφάλι του. Η κραυγή του ξύπνησε τα παιδιά, αλλά η μητέρα τους τα καθησύχασε και τα ξαναέβαλε για ύπνο. Κατόπιν τηλεφώνησε στην αρμόδια υπηρεσία να παραλάβει έναν ασθενή, θύμα του κορωνοϊού, άφησε τα παιδιά στους γονείς της κι έφυγε να συναντήσει τον τελευταίο της εραστή.

Άτυχη! Δεν γνώριζε ότι ο φίλος της μόλις είχε ανιχνευτεί θετικός σ` έναν από τους μεγαλύτερους κατά συρροή δολοφόνους της ανθρωπότητας κι εκείνος δεν είχε θεωρήσει απαραίτητο να της το αναφέρει.

ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΕΓΚΛΕΙΣΜΟΥ - Προηγούμενο διήγημα          ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΕΓΚΛΕΙΣΜΟΥ - Επόμενο διήγημα

Ετικέτες: Κυριακή Γεροζήση

Εκτύπωση Email

  • Αρχική
  • Η Λέσχη
    • Καλωσόρισμα στην Ε.Λ.Σ.Α.Λ.
    • 15 ΧΡΟΝΙΑ ΕΛΣΑΛ 2010-2025
    • Τα μέλη μας
    • Γιατί γράφω "αστυνομικά"
    • Τα βιβλία της Ε.Λ.Σ.Α.Λ.
    • Έγραψαν για τη Λέσχη
    • Καταστατικό
    • Προϋποθέσεις εγγραφής νέων μελών
  • Νέα
    • Τα νέα μας
    • Άλλες δραστηριότητες των μελών
  • Αναγνωστήριο
    • 100 Λέξεις
    • Ιστορίες Εγκλεισμού
    • Διηγήματα
  • Βιβλιογραφία
    • 2020 - 2029
    • 2010 - 2019
    • 2000 - 2009
    • 1990 - 1999
    • 1980 - 1989
    • 1970 - 1979
    • 1960 - 1969
    • 1950 - 1959
    • 1940 - 1949
    • 1930 - 1939
    • 1920 - 1929
  • ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΉ ΛΟΓΟΤΕΧΝΊΑ
    • Ξένη αστυνομική λογοτεχνία
    • Ελληνική αστυνομική λογοτεχνία
    • Ειδικά θέματα
    • Φάκελος: Γιάννης Μαρής
    • Μικρές Ιστορίες για Συγγραφείς και Βιβλία
    • Από το Χαρτί στην Οθόνη
    • Μεγάλοι ντετέκτιβ
    • Τρίτες με τους μαθηματικούς της ΕΛΣΑΛ
    • Based on a true crime story
  • Φωτογραφίες
  • Επικοινωνία