Λάδης Φώντας : «Μπίρα με γρεναδίνη», Άγκυρα 2004
►Φώντας Λάδης: «Μπίρα με γρεναδίνη», Άγκυρα 2004
Βιογραφικό Γεννήθηκε, το 1943 στη Σπάρτη. Εργάστηκε ως δημοσιογράφος σε Ελληνικές εφημερίδες και περιοδικά και συνεργάστηκε με έντυπα του εξωτερικού. Την περίοδο 1967 – 1973 έζησε στη Ρώμη. Συνεκδότης με τον Δημήτρη Γκιώνη του περιοδικού “Τετράδιο” από το 1974 ως το 1976. Έχει γράψει ποίηση, πεζογραφία, ταξιδιωτικό, πολιτικό και ιστορικό δοκίμιο, καθώς και βιβλία για παιδιά. Ποιήματα του μελοποιήθηκαν από το Μίκη Θεοδωράκη, το Μάνο Λοΐζο, το Χρήστο Νικολόπουλο, το Θάνο Μικρούτσικο, το Μάριο Τόκα, το Λίνο Κόκοτο, το Δημήτρη Λάγιο και άλλους Έλληνες συνθέτες.
Είναι μέλος της Ένωσης Συντακτών Ημερήσιων Εφημερίδων Αθηνών (ΕΣΗΕΑ), της Ένωσης Μουσικοσυνθετών – Στιχουργών Ελλάδας (ΕΜΣΕ) και ιδρυτικό μέλος και πρόεδρος της Εταιρείας Αρχείου και Μελετών “Μνήμες”.
Περίληψη βιβλίου Τι σχέση έχει ένας ασφαλιστής από την επαρχία, περαστικός από την Αθήνα, που βλέπει από το παράθυρο του ξενοδοχείου του ένα άγριο έγκλημα, με έναν Ίμβριο περιπτερά που αναγκάζεται να σκοτώσει ένα κλεφτρόνι; Τι συνδέει τη Σουάν Γιου, μια όμορφη στριπτιζέζ από την Ταϋλάνδη, με τον Άνταμ Κοσέφσκι, που έρχεται να βρει τη γυναίκα του στα πολωνέζικα στέκια της Αχαρνών; Ακόμα: τι περιέχει έναν μακρόστενο δέμα, τυλιγμένο με γούνες από κουνέλι; Γιατί η Αμαλία, μια Βραζιλιάνα, παντρεμένη με ένα βιοτέχνη που ζει στο Παγκράτι, σπρώχνει τη δεκαεφτάχρονη κόρη της στην αγκαλιά ενός μεσήλικα; Ποιος είναι, τέλος, ο μυστηριώδης "λαγός", που φλερτάρει τις κοπέλες, που δουλεύουν στα μπαρ του Κουκακίου; Χίλιοι αδιέξοδοι "μικρόκοσμοι" εμφανίζονται συνεχώς και σβήνουν μέσα στα δυσδιάκριτα σύνορα της απλής, καθημερινής ζωής και του εγκλήματος. Παράνομα στοιχήματα και ύποπτες συναλλαγές στο διαδίκτυο, ανομολόγητες επιθυμίες και ερωτικά πάθη, εμπόριο όπλων, ναρκωτικά και ανελέητος ανταγωνισμός ανάμεσα στους νονούς της νύχτας. Ο Φώντας Λάδης, μετά από μακρόχρονη, επιτυχημένη θητεία στην ποίηση, την πεζογραφία και το δοκίμια έρχεται να μας δώσει με έναν δικό του, "κινηματογραφικό" τρόπο τη συνεισφορά του στην πεζογραφία της σύγχρονης πόλης.